fredag den 5. december 2014

Så er det i morgen der er Jul på Trekanten



JUL PÅ TREKANTEN

Så er det jul igen, også på Trekanten, som inviterer dig til vores traditionsrige julefest for hele familien med musikken i centrum. Vi hyrer det bedste børnejuleorkester, der findes (hold øje med www.trekanten.info) og synger/danser julen ind.

Efter al musikken kommer julemanden forbi en tur, og han har både taget en posefuld juleknas og det gode julehumør med. Hele dagen vil der også være julemarked og klippe klistre.

Der er også julemarked, hvor du kan sælge ting og sager der har med julen at gøre.

Og som sædvanlig har jeg en bod :) Så i aften skal jeg i gemmerne og have pakket en masse gode ting.

Der har ikke rigtigt været tid til det før - vi føler næsten ikke vi har været hjemme de sidste 14 dage.

Min mor var til kontrol i går og skal gå med armen i skinne endnu 6 uger............ så hun tager også stadig tid.

Og så er der alle julefrokosterne og sammenkoster i forbindelse med julen. Vi er endnu ikke nået til at pynte op - jeg har lavet en lille bitte juledekoration med et kalenderlys - kun fordi jeg også skulle lave en dekoration til mor.

Men pyt julen kommer om vi er forberedt eller ej - gaverne er heldigvis næsten på plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar