lørdag den 22. november 2014

Gæt hvor jeg var i går :)

Jeg synes, jeg manglede farver til Alexanders tæppe. Så da Jan var færdig på arbejde i går, skulle vi ud i El-Salg og hente en af vores restordrer og så kører vi jo lige forbi Garnudsalg..... Jan ventede udenfor - så mente han nok, at jeg ikke købte mere end godt var. Men jeg skulle jo også lige snakke med Liselotte :)


I dag står den på loppemarkedsbesøg i formiddag og over middag ud til mor, og se hvad vi kan hjælpe med. I morgen kører vi til Hals og holder min fødselsdag, Jan vil lave mørbrad stegt som vildt med kartoffelmos - og så laver han så de har til mandag også.

2 kommentarer:

  1. Det er da et beskedent indkøb, du har gjort; jeg glæder mig til at se tæppet

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) det glæder jeg mig også til.....

      Slet