lørdag den 15. november 2014

Alice i Eventyrland

Vi har været i Aalborg Teater i dag og se Alice i Eventyrland - det er den suverænt bedste børneforestilling, jeg har set på Teatret.

Der var så meget underfundig humor i den - måske børnene misser det - men de voksne har en god oplevelse.

Vi var det sammen med Familier med kræftramte børn
FMKB Logo - Til forsiden

Da forestillingen var slut gik formanden Kurt på scenen og sagde tak til Aalborg Teater - og det berørte mig helt vildt - for han er virkelig en kapacitet i foreningen.

Det jeg husker ham mest for - er mens Alexander var indlagt i Skejby - da kom han sammen med nogle andre frivillige en aften og lavede hakkebøf til alle indlagte børn og deres voksne. Alexander spiste næsten ingenting i den periode - og forbundet med ham - gjorde jeg heller ikke. Sygeplejerskerne måtte en gang imellem minde mig på, at jeg skulle huske at få noget, eller var jeg ikke til nogen hjælp for Alexander. Men den aften hvor der duftede af bøf og der var brun sovs og kartofler - der spiste jeg, og meget tror jeg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar