fredag den 12. september 2014

Teenage lækker :-)

Jeg har helt oppe at ringe i går aftes - og Jan forstod slet ikke, hvad det fantastiske var :-)

Har I ikke et stykke tøj fra teen age årene I husker bedre end andre ? Jeg tænker tit på en trøje, jeg strikkede til mig selv, da jeg var 14 år. Kort med et lille hjerte i hulmønster foran. Når jeg havde den på til enten min lyserøde garbardine kassebukser eller de røde med pressefolden - så følte jeg at jeg ejede hele verden. Jeg var så lækker....... Jeg har lidt ærgret mig over, at den var blevet smidt ud.

Og hvad skete så i går aftes............ jeg fandt opskriften i et af de gamle blade......

 
Tror dog ikke jeg strikker den igen - men nu har jeg billedet.
 
På mandag skal jeg lære min niece at hækle, hun vil så gerne hækle et tæppe. Håber hun bliver rigtigt skrap - for så har jeg fundet hendes "afgangsprojekt" ........... en hæklet brudekjole
 


2 kommentarer:

  1. Det er jo ren nostalgi og ret sjovt.
    Den anden dag fandt jeg et billede af mig selv i en lille guldtop, jeg havde strikket til nytårsaften - tænk at man så sådan ud, men du har ret, vi var bare SÅ lækre

    SvarSlet
  2. ja, vi ejede hele verden dengang :-)
    Ved at sidde og kigge i de gamle Hendes Verden - er jeg fuldstændigt tilbage i starten af 70érne.

    SvarSlet