fredag den 5. september 2014

Det forløb nogenlunde ok i går

Jan fik stablet en fin bod op på den ene side af grillvognen - min blev knap så god - for det viste sig at jeg skulle dele min i forvejen sparsomme plads med grillbodens bestyrere - de skulle foruden at have døren åben også have to stole og to små borde ud at stå + de havde løbede en del familie og bekendte som kom forbi og også var bag min bod + når der var kø ved boden var den foran min plads.......

Men jeg fik snakket med en masse, Alexander har jo gået i børnehave og folkeskole i Vejgaard, så det var rigtigt sjovt at møde nogle mødre og fædre og også nogle af hans gamle klassekammerater.

Vejret var jo pragtfuldt og det lykkedes mig at blive forbrændt i ansigtet og på halsen en 4. september - hvem skulle have troet, jeg skulle have haft solcreme på. Ikke mig i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar