lørdag den 16. august 2014

I dag bliver min LILLE søster 50 år

uha - vi har været på Juliane og få brunch - det var smadderhyggeligt og lækker mad.

I morges havde jeg ellers en kedelig oplevelse - vores nye møbler vi købte i ILVA for en måned siden, der var kommet en lille dynge smuld på - det var der også i går - men da tørrede jeg det bare væk og tænkte ikke mere over det. Men da det var der igen i morges, så synes jeg pludselig det var for underligt. Jeg tog et billede af og tørrede det så væk og nedenunder var et hul. Føj - der måtte være dyr i det.



Jeg skrev en mail til ILVA med det samme - for jeg kunne ikke komme til at ringe, vi skulle jo til fødselsdag. Og mens vi var på vej i bil - blev jeg ringet op. Vi skulle skynde os at sætte det udenfor og så ville det blive hentet og vi ville få et nyt bord. Se det er service.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar