fredag den 20. juni 2014

Royal onsdag

Jeg var rigtig royal i onsdags - jeg havde læst, at Dronningen og prinsgemalen skulle på karettur i Aalborg - og ruten gik lige forbi gaden, hvor jeg arbejder. Den chance skal man da ikke lade gå fra sig. Så jeg gik op og stillede mig i position - sammen med en masse andre - gågaden var gruset og vi var klar

 
Første mand på ruten var en reporter på cykel............ han var godt nok på arbejde :-)
 
Så kom betjente på motorcykler, en stor bil og derefter garderhusarerne ........ de er flotte
Til sidst kom så Dronningen i karet - og her ville jeg så med min nye iphone optage en videostrimmel........ det gik så ikke så godt - så hende fik jeg ikke på film.
 
Det fik jeg så om aftenen, hvor vi skulle ind og høre Benny Andersen og Poul Dissing - da var vi med til at vinke farvel.
 

Det var en fantastisk aften - temperaturen i top, vi hørte musik og var bagefter ovre at få et glas øl på John Bull, inden vi vinkede farvel og gik hjem. Det lugter lidt af ferie og det føles i hvert fald næsten som om.



2 kommentarer:

  1. Jeg var på job, da Kongeskibet skulle videre, så jeg så dem sejle ud af fjorden; det gik godt nok stærkt :-)

    SvarSlet
  2. ja, helt vildt stærkt - de skulle også være i Odense morgenen efter :-) jeg ville lige slentre hen af havnen og tage et billede, da de lagde fra land.... ha ha - jeg har et billede af nogle små bitte skibe - men kan slet ikke se hvad der er.

    SvarSlet