tirsdag den 20. maj 2014

Det må da betyde held

I går fik jeg trukket en visdomstand ud - det gjorde ikke ondt. Men det kom det til i løbet af aftenen. Så i seng med et par Panodiler. Jeg har ikke sovet fantastisk, og det gør stadig ondt, og jeg er lidt hævet i den ene side af hovedet. Men jeg skal på HK konference de næste par dage, og det vil jeg med til.

Da Jan var kørt på arbejde for lidt siden - ville jeg lige tage min kaffe med ud på terrassen og nyde det gode vejr - inden jeg skulle pakke det sidste til at tage med.

Og lige da jeg træder ud og trækker vejret dybt, plask en fugleklat lige i hovedet :-) sikken start. Så måtte jeg op og vaske hår igen.............

Håber det betyder held, for det jeg har brug for i forhold til at finde et nyt job, der er helt vildt mange om buddet - og måske smitter det lidt af på Alexander, han skal til skriftlig eksamen i dag. En af de frygtede, hvor der er flere der dumper end består !

God tirsdag :-)

2 kommentarer:

  1. Sikke da en dag :-)
    Jeg kan tydelig se dig for mig med en frisk fugleklat i håret, det er da godt, du kunne nå endnu en hårvask
    Pøj pøj med at finde nyt job - og forhåbentlig er A en af dem, der består

    SvarSlet
  2. ja, det med at ramt af fugleklatter - det er jeg åbenbart god til :-) snakkede med Alexander i går - og han synes det var gået ok - ikke fantastisk, men mente at have opdaget alle fælderne - så nu krydser vi bare fingre de næste 2 mdr.............. indtil han får svaret.

    SvarSlet