lørdag den 26. april 2014

På garn tur med søster

I går var jeg for første gang ude hos Kenneth og Liselotte og købe garn - til trods for at alle andre kolleger har været der mange gange og min søster det samme. Men efter Jan er startet i Frederikshavn, så har jeg jo ikke bilen mere.

Liselotte havde lige fortalt mig, at de havde lang åbningstid i går - og lige efter fik jeg en mail fra min søster, der ville høre om jeg ikke ville med, så ville hun hente mig.

Uh, det var slaraffenland - jeg tror, jeg fik det lidt ligesom børn i en slikbutik - jeg blev så overvældet, at jeg næsten ikke fik købt noget.

Men det blev til garn til et af Susie Haumanns tørklæder. Så nu er det med at komme i gang.

 
Ville være startet med det samme - men der indtraf en uventet situation - det ser ud til at Alexander skal bo alene igen. Så han havde lige brug for at snakke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar