søndag den 20. april 2014

Jeg bliver vist aldrig rigtig god til det.

At vinke farvel til Alexander.

Det har været SÅ hyggeligt, at have ham hjemme i påsken. Selv om vi ikke er sammen hele tiden, så bare det at jeg ved han rumsterer rundt på 2. sal...............

Vi har været til påskefrokost hos svigermor og svigerfar, vi har haft gæster, Alexander har været til indflytterfest hos en kammerat og Jan og jeg i Sæby på kræmmermarked.

Og jeg har fået købt en ny telefon og fået starthjælp af Alexander - vi har hygget og snakket. Jan og han har spillet bob. Og nu er han så på vej hjem til København..........

Åh, hvor er det godt, at jeg ser ham om igen om lidt over en uge. Så skal jeg nemlig til København.

1 kommentar:

  1. Jeg synes også, det er dejligt at have min datter hjemme, men jeg synes nu også, det er rart, når hun tager hjem igen
    Jeg rejser til København på torsdag - og jeg glæder mig

    SvarSlet