søndag den 16. marts 2014

Mund til mund

Her i eftermiddags ringede det på døren og udenfor stod en ung kvinde, med et instrument på ryggen. Hun havde hørt fra Berger - vores tubaspillende nordmand - at vi lejede en lejlighed ud. Hun var også musiker i Aalborg Symfoniorkester og manglede et sted at bo i 14 dage og ville høre om lejligheden evt. var ledig.

Det er den jo ikke lige i tiden - men vi aftalte, at hun endelig skulle vende tilbage igen, hvis det blev aktuelt på et senere tidspunkt.

I dag har vi fået lavet lidt mere end i går. Da var vi hundesyge begge to. Jan har skrantet hele sidste uge - har været snottet og haft ondt i halsen. Og det havde han så fået lagt over på mig i går. Jeg havde det mega skidt da jeg stod op - ondt i halsen og stort set også i resten af kroppen. Det føltes som om to elefanter havde bestemt sig for at sidde på mine skuldre. Men lave noget det skulle vi, vi har jo kun weekenderne. Jan startede med at male loft - og jeg med væggene. Efter to vægge måtte jeg give fortabt og gå op og lægge mig. Senere stod jeg op for at gå ned og lave aftensmad, og efter at have spist, måtte jeg gå i seng igen. Prøvede igen at gå ind og se tv, men faldt i søvn i stolen. Så gav jeg endelig helt op og gik i seng og sov 10 timer. Det hjalp. I dag har været bedre - ikke 100% - men ok. Vi har malet lidt mere og ordnet nogle af de andre småting, som nu skal laves for at alting fungerer.

Nu har jeg siddet og strikket lidt - set kagekamp men mundvandet næsten løbende ud............. og Jan er taget til fodbold.

Om lidt vil jeg gå ned og male stukkanten og rosetten i loftet - det mangler anden gang. Så kan loftet få et flueben........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar