søndag den 23. februar 2014

Det har været en dejlig søndag

Det meste af min søndag har jeg tilbragt sammen med min søster. Vi har været i Aarhus til "Store Strikkesøndag" hos Charlotte Tøndering.
Det foregik på Kvindemuseet. Aldrig er en dag gået så hurtigt. Vi fik prøvet forskellige strikke og hækle teknikker og fik set lidt at det nye fra Nordiske Masker. Dagen sluttede med at Anette Danielsen viste frem fra sin nye bog - der udkommer til september. Der var bestemt et par interessante ting imellem.

Og her lige for lidt siden kom Nadja forbi med de sidste to hynder til Wegner sofaen. Og med sig havde hun en lille ting fra sønnen - som tak til hans far og jeg - fordi vi hjælper med det vi kan.


Jan fik 4 specialøl og jeg fik to krus fra AnnaOlivia - kyllingekrus - på det ene er de 5 dage gamle og på det andet er de 30 dage :-) De er helt vildt søde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar