mandag den 6. januar 2014

Nomineret til månedens mor ?

Det tror jeg godt, at jeg kan blive efter i dag.

Var på Sygehus Nord til en mammografi - folkeundersøgelsen - og da jeg ikke tit er på de kanter, tænkte jeg, at jeg lige ville runde deres genbrugsbutikker.

I en af butikkerne kom der, mens jeg var der, en mand som ville høre, om de ville have alle hans gamle LP´er. Og det sagde de selvfølgelig ja tak til. Og i enden af kassen kunne jeg spotte Bruce Springsteen. Så da manden var gået, var jeg så fræk at spørge, om jeg måtte kigge dem igennem med det samme. Og jeg fandt guld til Alexander - kunne jeg høre, da jeg ringede og konfererede nogle af med ham.

En af dem havde han haft fat i - så sent som i går i København. Men synes at 100 kr. for den var lige i overkanten på en SU. Og hvad gav jeg - 10 kr. pr. stk. Det må da give point.

2 kommentarer:

  1. Det var da også et fund - heldige dig og når det så samtidig giver bonus hos sønnen så kan man vist ikke bede om mere. Håber undersøgelsen gik godt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jan afleverede pladerne i går - og de som de skulle være :-) Jeg er nået den alder, hvor vi bliver kaldt ind til en folkeundersøgelse - så der kan gå op til 4 uger inden der er svar. Men regner helt sikkert med det er ok. Rart at blive tjekket.

      Slet