søndag den 1. december 2013

Fødselsdag om lidt :-)

Vi er inviteret til fødselsdag hos min niece Amalie her kl. 10 - det glæder vi os til. Hun er lige flyttet hjemmefra og kun et par gader fra os.

Vi får læs på - når vi trasker derover. For jeg havde et lille efterslæb. Hun havde set de "HAY" puder jeg syede til Alexander.

Og i studentergave ønskede hun sig sådan nogle. Ville dog gerne vente lidt med dem, til hun havde en sofa til dem. Og det har hun nu - så hun har valgt farver og jeg har syet. Og jeg har også syet en lille bonus pude - som jeg også gjorde til Alexander. Jeg fandt en gammel klokkestreng - hvor farverne var, som på det stof hun havde valgt. Det er blevet fint, synes jeg. Håber hun synes det samme.

Foruden hendes fødselsdagsgave - skal vi så også have en lille lysestage fundet i en genbrugsbutik og et bord vi købte i lørdags på et loppemarked med over til hende.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar