mandag den 23. december 2013

En utrolig "flot" julegave

 

Min mor har ingen computer - dvs hun har ingen e-mail - og det kan man faktisk ikke være foruden i dagens Danmark. Det betyder, at for at hun kunne få rejsekort - så har de fået min mail. For at hun kunne få abonnement på sin mobil telefon - så har de fået min mail osv osv


Så jeg får ind i mellem nogle mails - som jeg printer ud og giver videre. I sidste uge fik hun denne mail:

 
Kære Jytte

Vi sætter stor pris, at du har valgt at være kunde hos os, hvorfor vi gerne vil have lov at ønske dig en glædelig jul, og samtidig give dig en julegave – for hvad er en jul uden gaver?
Vores gave til dig


Vi giver dig fra i dag 1 times ekstra tale pr. måned helt frit og for evigt!

Dit nuværende 3 timers tale + 1 GB opgraderes til 4 timers tale + 1 GB – uden at det koster dig ekstra.

Ændringen sker automatisk og vi håber det er noget du kan bruge.






Det hun betaler for nu er 3 timers gratis taletid - fri sms/mms og 1 GB data - det sidste bruger hun ikke af indlysende grunde til 99 kr. pr. måned.

Og nu får hun så en 1 time mere i julegave -  flot...............

Indtil jeg går ind på udbyderens hjemmeside - der kan jeg så se - at for de 99 kr. - der kan hun få 5 timers taletid !!!!  Hvori består så den generøse gave  ????  Jeg synes, det er at gøre grin med folk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar