lørdag den 23. november 2013

Monster uger.........

Vi har bare nogle forfærdelige uger i tiden - hvor vi er hjemme på skift. Jan var i sidste uge i Vordingborg og Odense og ind imellem skulle vi så lige holde min fødselsdag.
De næste to uger ser lige sådan ud - i næste uge skal han to gange til Odense og jeg skal en gang til København + det løse - så denne weekend - der skal vi bare have lidt bund i, hvad der lige har hobet sig op.

Den 7. december har jeg en julebod på Trekanten ,og meningen var jo også, at jeg skulle have fundet nogle gode ting og tage med derud.

Indtil videre er det blevet til denne klokkestreng med små mus - jeg har lidt svært ved at slippe den - men ved ikke lige, hvor jeg skal hænge den op. Så i første omgang sætter jeg den på qxl.dk og ryger den ikke der - så kommer den med på Trekanten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar