lørdag den 26. oktober 2013

Firmafest og guldbryllup - det er min weekend.

I går kørte vi fra Aalborg kl. 10 - og ramte Sørup Herregård i Ringsted kl. 15 - vi var omkring 350 kollegaer fra hele landet - som først så og hørte Peter Mygind. Han er super - det var lige så tårende trillede - bagefter var der spisning og hygge, underholdning og til sidst musik og dans. Vi kørte tidligt og var hjemme i Aalborg kl. 2.

I dag skal vi nemlig til guldbryllup hos Jan onkel og tante i Ikast. Så om en halv time bliver vi hentet af svigermor og svigerfar og så kører vi først til Viborg - hvor vi også skal sove i nat - og får Jans lillebror og svigerinde med. Så kl. 17 - så er jeg klar til fest igen........ hmmmmm.

Vi har også lige rundet et loppemarked i formiddags - jeg fik købt en stor sæk garn - mange hele bundter - men også rester - stort set uld, bomuld og strømpegarn + en masse strikkepinde og hæklenåle. 50 kr. Det var ok - jeg ser hvad jeg kan bruge, og så måske resten går til min mors aktivitetscenter - hvor de strikker lapper til velgørende formål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar