tirsdag den 13. august 2013

I går aftes blev en forvirret og kaotisk affære

pga denne gamle dame - som er blevet lidt slidt i betrækket - gennem årene, men det gør vi vel alle.


Alexander har forelsket sig i Wegners sofaer - og vi har været inde og byde hos Lauritz.com - den første vi bød på - gik for højt. Max. 7000 kr. ville han byde.

I går kl. 20.27 løb så den næste ud - den var i løbet af dagen - budt op i 7000 kr. - hans max. Men vi blev enige om at prøve - lige i sidste øjeblik at byde 7200 kr. og se om det gik. Så jeg skulle sidde parat. Et stykke tid inden blev jeg så ringet op, af en der ville købe noget, jeg havde på guloggratis - vi aftalte, at hun skulle komme tirsdag. Lidt efter sms´ede hun, om hun kunne komme i aften. Selvfølgelig skrev jeg tilbage. Og så skrev hun, er der om en halv times tid. Og sh.. det var lige nøjagtig omkring sluttiden på auktionen. Nå, jeg satte mig klar - loggede helt ind - hvor jeg bare skulle trykke - BYD. Og så holdt jeg øje ud af vinduet - da jeg kunne se en kvinde parkere og skråne over gaden mod vores hus. Så blev der trykket på byd. Og da jeg kom op igen - så kunne jeg se, at vi havde vundet. Jubiiiiii.

Så kom den næste sten på vejen. Sofaen står i Roskilde - og Alexander har kun en cykel....... Han prøvede et par venner - men den ene havde ikke længere adgang til bil og den anden havde lige sat sin på værksted. Øv. Var det så et fragtfirma....... Jan har en kammerat, som bor i Roskilde og han siger tit, at kan de hjælpe, så må vi ringe. Men de har begge fuldtidsarbejde og to børn i skolealderen og sofaen skulle altså hentes indenfor 3 dage. Men Jan prøvede alligevel at ringe. Og desværre (læs heldigvis) var Gordon sygemeldt pga. nogle trykkede ribben. Så han kunne godt køre - men Alexander skulle komme til Roskilde og selv læsse på. Fedt fedt - så sofaen kom til Frederiksberg i dag.

Og til september starter jeg til møbelpolstring igen - gik for en del år siden - og så får damen kvikket betrækket op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar