søndag den 19. maj 2013

Uha, jeg haft det varmt i dag

Min søster har strikket en fantastisk jakke til min niece. Den skulle klippes op - og det mente hun, at jeg kunne. Jeg har kun prøvet det en enkelt gang før og det er læææææænge siden.

Men min chef fortalte, at det nye indenfor strik er at man hækler og klipper og hun vidste, at min kollega Liselotte havde skrevet om det på sin blog. Så jeg googlede klip strik slagtenhelligko og vupti - der var opskriften.

Jeg bad min søster lave en lille strikkeprøve, inden hun kom - som vi kunne øve på. Og hold da op - det er nemt og flot bliver det.





Men selv om vi havde testet prøvet og rykket i den. Så blev jeg alligevel noget varm i kinderne - da jeg klippede i jakken. Nu håber vi det holder - lynlåsen må hun selv sy i.

Det tog lidt tid - men der skulle jo også snakkes og hun havde lagkage med til kaffen........ så.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar