søndag den 12. maj 2013

Næste lørdag er der kræmmermarked i Løkken......

så jeg har pakket ting i dag - håber godt nok at vejret bliver fantastisk.

Så jeg håber, I er mange der kigger forbi :-)



Denne weekend har været god - købsmæssigt - jeg har fundet TO Pixi bøger - jeg ikke havde - det er vildt, når jeg nærmest ikke mangler nogen.

Og så har jeg fundet noget til junior - han sender jo billeder af ting - han gerne vil have til sin nye lejlighed og i dag blev det til to stole, som vi fandt på bagagerumsmarkedet i Skalborg.

Jeg har også købt en sød lille skammel - som jeg vil prøve at strikke/hækle et sæde til. Jan ville tage det gamle betræk af for mig. Ha ha ha..... da han havde taget første lag af - det med frynserne - kom han og spurgte om det nedenunder også skulle af - og ja selvfølgelig - nu har han lige været oppe igen - for at spørge, med et smil på munden og skamlen i hånden - om det nedenunder nr. 2 lag - også skulle pilles af........... håber godt nok at det så er det sidste :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar