tirsdag den 9. april 2013

En dejlig mandag

I går var jeg til møde i København og bagefter skulle jeg mødes med min dejlige søn.

Det var rigtigt hyggeligt - først sad vi lidt og snakkede på en cafe. Vi snakker rigtigt meget lejlighed.
Han møblerer og jeg fortalte, at den er klar, for jeg har både malet den og sat nye vinduer i :-)
Så gik vi lidt rundt og kiggede på lækre ting til lejligheden og endte med at spise sushi. Bagefter tog han med Metroen til Vestamager og jeg med den til lufthavnen og var så hjemme i Aalborg 22.30.

Det var en lang dag........ det kunne jeg mærke i dag. Jeg skulle have min mors kort med til en kollega, det glemte jeg. Jeg havde glemt - vi skulle på kursus via storskærm på kontoret fra 14 til 16. Så ringede en kontorinventar mand, at han stod med en stol til mig. Ham havde jeg også glemt og da jeg klagede min nød via mail til min søster, spurgte hun om jeg havde glemt at jeg skulle med hende på inspirationstur i aften hos Masai  ........... neeeej da - skrev jeg til hende..... hmmmmm

1 kommentar:

  1. Det lyder da som om du har for meget om ørerne, mon ikke du skal prøve at tage det lidt roligt et par dage?

    SvarSlet