fredag den 1. marts 2013

Lidt skør har man vel lov at være.....

Som mit blog navn måske antyder lidt - så samler jeg på Pixi bøger.

Jeg har lidt kontakt med andre samlere - og en fortalte forleden om en bog, jeg ikke lige kendte.

Så jeg googlede Pixi - og frem kom en masse Pixi bøger - men også de mest fantastiske holdere til de små bøger.

Neeeeeeeeeeeej - sådan en måtte jeg da eje. Men valget var så svært - så jeg endte med at købe en af hver farve :-)

De er da bare for søde..........

Jeg startede med at samle, da vi ryddede lidt ud i Alexanders børnebøger - jeg nænnede ikke at de skulle sælges. Hvor har vi haft mange gode timer med dem. Alexander kunne dem udenad - hvis vi en aften, når der skulle læses godnat historie - lige sprang en side eller to over fordi vi gerne ville være færdige  - så sagde han ikke noget, før til sidst. Så kom det , jeg synes ikke jeg hørte ...........det og det. Så måtte vi starte forfra og have det hele med :-)

Nogle af de små bøger kan jeg selv huske fra jeg var barn. Herligt at de stadig udgiver dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar