lørdag den 15. december 2012

Så kom jeg lige en tur til lægevagten....

Og det er da bestemt ikke taget højde for i dagens program.

Inden dagslyset var helt fremme på trappeopgangen, så jeg kunne male - så ville jeg lige være den flinke kone og reparere et par af Jans cowboybukser, som har ligget temmelig længe. Og se det skulle jeg så ikke have gjort.

Jeg ved ikke, hvordan det skete - men nålen knækkede - pis tænkte jeg, det var træls - så ville jeg lige se hvor nålen var landet................ Og det var den så - lige gennem min venstre langemand...........


Så det var omkring lægevagten - som hev den ud i to dele. Den var knækket, da den gik gennem knoglen. Så efter en stivkrampe - så var jeg omkring apotek og er nu på en penicillin kur.

Hvem skal nu male........ og i aften skal vi til julefrokost.
God weekend :-)

2 kommentarer:

  1. Av for pokker da, sikke uheldigt
    Nu får Jan da travlt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, av - det dunker og dunker.

      Men malet har jeg nu alligevel :-) med en plastichandske på. Men nu er lyset væk - så nu må jeg i bad og gøre klar til at komme i byen.

      Slet