torsdag den 27. december 2012

Nu bliver her stille igen........

Jeg ved godt, jeg er en pyllermor - men jeg savner ham, inden han er kørt til lufthavnen.

Lige nu sidder han og venter - flyet er helt vildt forsinket........... Det er lidt øv - det sker hver gang, han skal flyve - sidst var det Norwegian og i dag er det SAS.

Men han var glad for at have været hjemme - hans moster ved noget om sårpleje - så nu er han næsten hel. Han viste mig det lige inden vi tog i lufthavnen - og der er godt nok sket noget med helingen.

Jeg har været lidt på arbejde i dag - der var godt nok stille. Er sikker på at alle var til udsalg i Salling - for der var mange - gik igennem på vej på arbejde i morges.


1 kommentar:

  1. Det er da heldigvis helt legalt at savne sine 'børn', når de ikke er der.
    Jeg savner også min datter og mit barnebarn, men vi er sammen så tit, det kan lade sig gøre, og så nyder vi hinandens selskab det mere

    SvarSlet