søndag den 30. december 2012

ha, ha..... sidder lige og rydder op på min computer

og jeg har et sted, hvor jeg skriver ting ned - jeg gerne vil huske senere. Tidligere lavede jeg scrapbooks med billeder af Alexander og skrev ned alle de sjove ting, han sagde og reflekterede over, da han var lille.

Denne her kom jeg godt nok til at grine af.

Da vi flyttede her til Øgadekvarteret og Alexander begyndte at gå på gymnasiet (= gå til fester og i Jomfru Ane Gade) så var jeg altid efter ham og sagde, at han skulle sørge for at have noget dokumentation på sig, hvis der skete noget.

En dag blev det for meget - og ungen sagde - ja så kan du læse i avisen i morgen:  "Dreng stukket ned i Østre Anlæg - forsvarede sig med sit sygesikringsbevis"

Så holdt jeg op med det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar