søndag den 28. oktober 2012

Pakkekalender færdig !!!

Jeg rydder op lige i øjeblikket - og ville lige tjekke for mange pakker, jeg har købt til Alexanders og min mors pakkekalender....... og hovsa, til min mor var der rigtigt mange - og jeg skal kun stå for de 12 - min søster står for de andre 12.

Så nu er mine 12 også pakket - jeg skal nemlig være sammen med min søster lige om lidt - og så kan hun få kurven.




Det plejer nemlig at være hende - der afleverer til mor.

Så nu kan jeg gå i gang med at pakke ind til Alexander. Jeg skal derover til et seminar mandag den 19. november - så der skal jeg omkring med de pakker, han skal have i København og så ligger der nogle når han kommer hjem. Både han og min mor får pakker HVER dag. Og de elsker det...........

2 kommentarer:

  1. Det er altså også bare en hyggelig tradition!

    SvarSlet
  2. Det er søreme godt gået - og selvfølgelig elsker de at få pakker hver dag, hvem ville ikke gøre det?

    SvarSlet