fredag den 5. oktober 2012

Har fri i dag :-)

Der skal komme en ny vaskemaskine - bestilt via nettet. Man kunne selv vælge leveringstid - fint tænkte jeg. Da jeg så kom til feltet Vælg - så kunne kun et tidspunkt vælges - nemlig mellem kl. 8 og 17..............

I dag skal jeg også på sygehuset og have svar på nogle røntgenbilleder, jeg fik tager i sommer. Min egen læge havde svært ved at tyde dem, så hun ville gerne, at en læge på Ortopæd.kir.amb. på sygehuset kiggede dem igennem.

Og så kunne jeg ligeså godt tage fri .......... Håber vaskemaskinen kommer inden jeg skal af sted - ellers har jeg en aftale med Jan om, at så må han komme hjem og sidde vagt.

Så tiden ind i mellem går med at bejdse en seng, vi har købt i IKEA til 2. salen og så skal jeg nok male lidt dørkarme deroppe.

I går fik jeg hæftet en masse ender på små sokker, dem jeg strikker af mine rester fra "julegavesokkerne" - jeg håber, at få en bod på Børnebazaren på Trekanten og så skal de med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar