søndag den 2. september 2012

Så blev gulvet færdigt

Uha, hvor ser det fint ud - stuen ser helt forandret ud.




Loppemarkedet i går var ingen succes - jeg solgte for 50 kr. - så det var noget spild af tid.
Og så blev jeg mere og mere snottet - så jeg fik Jan til at komme og hente mig noget før det sluttede. Jeg har bare IKKE brug for at blive syg lige nu.

Da jeg så havde sundet mig lidt i går eftermiddags........ og efter en dejlig opringning fra min yndlingssøn :-) hvor jeg kunne høre at han havde det godt, så var jeg klar til at give gulvet olie.

Så kl. 19.30 var jeg færdig og Jan havde aftensmaden klar og bagefter var jeg HELT færdig.

Kl. 21.30 på en lørdag aften - gik jeg i seng - og sov som til sten - indtil kl. 04.30 i morges, hvor en genbo tilsyneladende ikke kunne komme ind i sin opgang, fordi yderdøren var låst - så han brølede op og sparkede på døren og forsatte med det en god halv time..... hvor han enten må have fundet en løsning, eller også var jeg bare faldet i søvn igen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar