tirsdag den 14. august 2012

Det er altså hårdt - på mange måder .....

at Alexander flytter hjemmefra.

Både det at tænke på at vi bliver helt alene....... men også alle de ting - han lige synes, han vil dele med mig.

I dag har vi, efter jeg kom fra arbejde, været i IKEA, i en stor genbrugsbutik med møbler, i Idemøbler og i BoConcept og så hjem og lave mad. Jeg er så baldret..........

Mens jeg lavede mad, kørte Jan på genbrugspladsen med det gamle køkken fra Alexanders lejlighed.
For i går havde vi tømrer på besøg - han kan gå i gang med at lave gulv i lejligheden og sætte ny altandør i + nyt køkken - ligeså snart Alexander er flyttet. Så det sagde vi til Alexander, at han godt måtte pille det gamle køkken ned, hvis han fik lyst. Det gjorde han så i morges - inden han spiste morgenmad.
Vi har nemlig allerede fået en næsten klokkeklar aftale med Aalborg Symfoniorkester - om at de ind i mellem gerne vil bruge lejligheden til gæstemusikere som er her i kortere perioder. Så det er jo helt vildt skønt. Så vi skulle være sikker på at tømrer kunne nå gulvet inden første udlejning, og det kan han.

1 kommentar:

  1. Jeg skal da også love for, der er gang i den hjemme hos jer.
    Lige nu er det selvfølgelig hårdt, at Alexander flytter hjemmefra - men tro mig, inden længe finder I en helt ny måde at være sammen på.

    SvarSlet