tirsdag den 24. juli 2012

Alt for længe siden ....

Jeg har fået skrevet noget på min blog.

Det hele går så stærkt.

Vi maler og maler på opgangen - vi vil så gerne være færdige her i løbet af sommeren. Der er ikke så meget lys derude - så vi skal benytte os af dagslyset, mens det er godt.

For en uge siden startede vi på ferie - vi startede den med et par dages ophold i Sønderjylland - bare for at komme lidt væk. Ellers ved vi godt, at er der ikke planlagt noget - så smutter tre uger hurtigt.

Vi boede i Rinkenæs - der hvor Rapanden Rasmus hører til :-) Det var rigtigt fint - vi havde morgenmad og en firerettes aftenmenu med i opholdet. Hold da op for lækker mad.

Så har vi været afsted til Løkken Kræmmermarked et par gange - der har vi været utroligt heldige med vejret i år - og igen på torsdag lover de kanon vejr. Der er rigtigt mange mennesker. Vi starter med at sælge, når vi pakker ud af bilen, og mens vi pakker ned - så sælger vi også. Det må simpelthen kunne ses i vores kælder, når sommeren er forbi. Så smutter Alexander jo også til København med en masse kasser, som er opmagasineret i kælderen. Han glæder sig. Har sagt op på sygehuset og har sidste arbejdsdag på tirsdag - det er også den dag, han får brev fra universitetet. Så vi tager nok ud og spiser alle tre om aftenen.

I går gik Jan og jeg en tur ind til byen - der blæste for meget til at sidde og nyde eftermiddagen på terassen. Jeg havde gennem downtown.dk købt en buket blomster hos Frøken Hedegaard på Hasserisgade, da jeg bestilte blev jeg spurgt om farver og jeg sagde, at jeg gerne ville have nogle pangfarver, som man blev glad af at kigge på. Og det havde hun forstået til fulde ............. jeg fik den smukkeste buket


Resten af eftermiddag gik i selskab med Flaskepost fra P - når jeg læser bøger bruger jeg et bogmærke, som Alexander lavede for rigtigt mange år siden til mig. Ved ikke hvor længe det kan holde - men håber på lang tid endnu.


Kan høre at Jan er gået i gang med at vaske væg ned på opgangen - så er det min tur om lidt til at male videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar