søndag den 1. april 2012

Øv - der var ingen der ville købe alle mine fine hjemmelavede ting

Solgte en hue og et par sokker - resten måtte med hjem igen.

Det var ellers en hyggelig bazar med masser af mennesker og der var rig mulighed for at købe babytøj til MEGET rimelige priser. Jeg hørte, at der sikkert blivet en tilsvarende børnebazar til efteråret. Så vil jeg se om jeg kan komme med igen - nu ved jeg hvilke ting, jeg kan sælge der.

Men i mellemtiden må alle de hjemmelavede en tur på guloggratis eller måske skal jeg prøve Trendsales - det var der flere derude - der havde god erfaring med, kunne jeg høre.

I fredag fik vi monteret karm på fordør og bagdør - så dem tror jeg, at jeg vil give olie i dag, så det ser helt færdigt ud.
Begge mine drenge er ikke hjemme - så jeg bestemmer helt selv tempoet i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar