tirsdag den 17. april 2012

Nu går våren gennem Nyhavn !!!!!

Det gjorde jeg for lidt siden - der sidder faktisk folk udenfor og spiser !!!!!  Jeg gik med vanter på :-)

Det blev ikke Karma Sushi - jeg gik en tur og kom forbi en anden Sushi Restaurant, hvor jeg tidligere har spist og det var godt - så jeg gik derind i stedet for.

Og mens jeg sad der - overværede jeg lige et mindre drama. En meget stor og helt sikkert dyr bil kom kørende og parkerede (ulovligt) lidt frisk ind over fortov. Og føreren klaskede så døren op - uden at orientere sig - op i en cyklist. En ung fyr som tog den hen over vejen.
Gutten i bilen - en af de seje uden hår på hovedet - her kommer fordommene så lidt ind over - stor bil, dyr bil ...... tog lige en jovial snak (kunne ikke høre samtalen - men tydelig aflæse kropsprog) med den unge fyr på cyklen. Klaskede ham lidt på skulderen - rettede hans cykelkurv op - og blev så åbentbart enig med ham i, at der ingenting var sket.
For den da - håber godt nok ham af min ville have insisteret på mere eller i hvertfald taget et bil nr.

Bagefter tjekkede gutten om han havde fået en skramme på bilen............. Det håber jeg faktisk at han fik.

1 kommentar:

  1. hejsa, nej, jeg mangler et forstykke endnu!

    Opskriften er ikke pä hjemmesiden, men i et haefte som var et tillaeg i hendes verden.

    Smid en email pä min gmail

    laila68 at gmail punktum com

    SvarSlet