søndag den 12. februar 2012

Bras kasse

Alexander er lidt af en samler - hvor han har det fra - vides ikke :-) Og så elsker han at sætte det sammen i små dekorationer - og det aner jeg heller ikke, hvor det kommer fra.....

Men efterhånden har det taget lidt overhånd - især nu hvor det (igen) nærmer sig, at han skal flytte hjemmefra. Så han har lavet en bras kasse - hvor han som minimum skal vælge en ting, hver dag og tage stilling til om den skal med til København eller i bras kassen.

I går ville jeg tømme kassen - kigge om det var noget andre kunne bruge og smide ud - alt det der virkelig er bras - for det var det også noget af. Så kan han fylde videre i den. Han har endda skrevet en lille remember til sig selv - på sin vægtavle - at han ikke skal samle mere



I kassen fandt jeg skabelonen

til den dekoration, han lavede til vores grimme vandmåler i kælderen. Den var stor og grim og meget gul, og vi spurgte, om ikke Alexander kunne male noget på den, så den blev sjovere at se på, og det gjorde han.

Og jeg bliver altså i godt humør, når jeg er i kælderen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar