tirsdag den 9. august 2011

Vi træder lidt vande herhjemme

Selv om vi ikke rigtigt tror på det, så venter vi alligevel spændt på dagen den 18.8. for at se om Alexander kommer ind på sit standby kort.

Kollegieboligen har han underskrevet kontrakten på - for en sikkerheds skyld - og så har han aftalt - at kommer han ikke ind - så opsiger boligen med det samme og de vil så prøve at genudleje pr. 1.9. - ellers må han betale ½ måneds husleje - for pr. 15.9. skulle det kunne nåes. Men det vælger vi at se som en slags forsikringspenge. Vi har lovet at den udgift er vores.

I weekenden opdagede jeg at endnu en af mine orkideer er begyndt at sætte nyt skud. Dem er jeg rigtig god til - de blomster igen og igen. Og det er ikke fordi de får en særlig god pleje - når de er færdig med at blomstre bliver stilken klippet helt ned - for jeg kan aldrig huske hvilket knæk - de kloge siger - det skal være ved. Og vandet - det kommer direkte fra hanen........

Denne her er vist den, jeg har fået flest blomster i

Ingen kommentarer:

Send en kommentar