onsdag den 11. maj 2011

Jeg håber, det betyder held

I søndags efter en dags hårdt arbejde....... så ville jeg lige sætte mig på ud terrassen, læse avisen og nyde et glas rødvin.
Jeg sætter mig i stolen - sætter rødvinsglasset på bordet og åbner avisen.
Så lyder der en splatlyd og jeg får våde stænk på tøj og arme.
Jeg råber "hvad har du gang i, Alexander" - det sker ingenting - så rejser jeg mig og kigger op mod hans altan, sikker på at han står med en vandflaske og stritter ned på mig. Men der er ingen at se - jeg råber igen "Alexander"
Stadig ingenting............ mærkeligt.

Jeg sætter mig så igen - åbner avisen - og vil lige række ud efter rødvinsglasset.

Og hvad ser jeg - i rødvinen ligger en fugleklat ..................... 

Efter lige at have sundet mig lidt - så kommer jeg til at grine og min mand og jeg snakker om, at der sikkert er en konkurrence mellem mågerne.
En murerspand giver 10 point og en alm spand 50 point og rammer man et rødvinsglas - så er bonus og helt store point og et snapglas må så være Bulls Eye :-)

Men jeg håber, at det betyder held at blive ramt - for på fredag skal jeg på sygehuset og have svar på en scanning jeg fik lavet i januar - så der kunne jeg godt bruge lidt held.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar