torsdag den 10. februar 2011

Jeg har alt for travlt og når ikke at skrive på min blog.......

Jeg har brugt lang tid på vores nye badeværelse........... det er ikke blevet helt, som jeg havde tænkt mig. Derfor er flere nætter blevet til lidt søvn og meget spekulation på, hvad der kan gøres. Bedst som jeg tror håndværkerne nu har forstået, hvad jeg mener, så har de tilsyneladende alligevel ikke.......
På mandag snakker vi sammen igen - så må vi se.

Når jeg ikke har tænkt badeværelse, har jeg været i gang med en julegave til min søster.

Før jul hæklede jeg bogmærker til min søn og hans daværende kæreste - søde små bamser. Min søster synes de var fine og ønskede sig også en. Det glemte jeg nok lidt.
Lige før jul havde vi ryddet op i en masse nøgleringe, som Alexander en overgang samlede på. Blandt dem var en sygeplejerske på en nøglering og for sjov tænkte jeg, den skulle min søster, som er sygeplejerske selvfølgelig have og jeg pakkede den fint ind og skrev fra julemanden.
Og glad blev hun juleaften - fortalte hun - og sagde inden hun pakkede - juhu.... det er et bogmærke !! og øv det var det jo ikke........ Så jeg fik lidt dårlig samvittighed.

Og her efter jul gik jeg så i gang med at hækle og gik så i stå igen. Men på tirsdag skal jeg være sammen med hende og så tænkte jeg, at nu må jeg hellere komme i gang og blive færdig. Hun har en lille gravhund og jeg synes så, at i stedet for en bamse ville jeg prøve at hækle en gravhund.



Den er da blevet meget sød og jeg håber hun kan lide den.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar