torsdag den 22. september 2016

Jeg har stadig farve på øjet :)

Men det mest trælse har været al den tid, jeg har måttet på bruge på uheldet. Jeg har brugt al min taletid i denne måned på telefonen - og måtte så låne Jans og den er også ved at løbe tør :( To opringninger til mit forsikringsselskab, så til politiet og så til cyklistens forsikringsselskab. To gange har jeg været hos optiker - tre med i dag, hvor jeg har hentet mine briller. Og min sms til cyklisten med hvor han var forsikret blev ikke besvaret - så måtte jeg jo finde ham på anden måde. Og det viste sig så, at hans mor er en af min søsters bekendte (Facebook er virkeligt et godt søgeredskab) Så gennem min søster fik jeg kontakt. Så hver eftermiddag hele sidste uge hang jeg i tlf. øv øv øv

Men i fredags kørte vi til København, vi skulle jo være heppekor til Alexanders første løb - Copenhagen halv marathon. Det blev en hyggelig weekend. Fredag nåede vi over, så vi kunne tage ud og spise sammen med ham. Lørdag kørte vi op til Louisiana - og spiste frokost der. Til aften igen ude at spise ;)

Og søndag kom så den store dag. Hold da så op - hvor var der mange mennesker i Fælledparken.

Alexander gennemførte på en tid på 1.47.00 - det var han tilfreds med - i betragtning af at han aldrig har dyrket sport, hvor løb var inkluderet.

Og vi var da mega stolte af ham. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar