mandag den 8. august 2016

uh, jeg har nydt de sidste par dage

Alexander er på besøg fra København.
Han kom i fredags. Den har stået på alle livretterne :)

Lørdag bagte vi en rabarertærte og tog den med ud til min mor til eftermiddagskaffen, så hun også kunne hilse på ham.

I går var vi på Kunsten, vi har ikke været derude siden det blev lavet i stand.

Hold da op, hvor er det blevet godt. Den permanente udstilling kommer meget mere til sin ret nu, synes vi.



og så var der et meget meget spændende udstillinger lige nu :


21. apr 2016 til 23. okt 2016

og 

21. maj 2016 til 4. sep 2016

Og især den sidste brugte vi lang tid i - der var mange tegninger, som vi kunne fordybe os i. Alexander endte også med at købe en plakat derfra. Jeg forelskede mig i ham her 




frokosten indtog vi i deres Cafe - det var lækker, lækker mad. 

I dag er Jan startet på arbejde, jeg har været til massage og Alexander har været ude at løbe, træner til en halv marathon i september :) til aften skal vi på Jacobs fiskerestaurant. Vi har inviteret farmor og farfar med, så de også lige når at hilse på sønnen.  For i morgen tidlig er det slut med at nyde ham, så tager han bussen tilbage igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar